Časté dotazy

Když uvádíte, že je zboží skladem, máte ho opravdu skladem?

Ano. Garantujeme, že zboží, které je uvedeno jako skladem je skutečně fyzicky v našem skladu v Prostějově. Jedině tak jsme schopni odeslat jej průměrně následující pracovní den od objednání. 

Kdy naskladníte zboží, označené jako "Není skladem" nebo "Připravujeme"?

Pokud je zboží aktuálně nedostupné a zároveň u položky není uvedeno datum, kdy ho očekáváme, znamená to, že zboží ještě neopustilo dodavatele a my sami v tom okamžiku nevíme, kdy dojde.

Pokud již je u zboží uvedeno datum, znamená to, že v takovém případě je již zboží fyzicky na cestě a určitě dorazí, jeho transport je potvrzen. Datum by mělo být relativně spolehlivé, ale samořejmě i na cestě se mohou stát nepředvídatelné okolnosti.

Proč si nemohu nedostupné zboží předobjednat?

Zastáváme obchodní politiku, že nabízíme k prodeji jen to, co máme fyzicky stoprocentně skladem. Jedině tak můžeme garantovat, že to co si objednáte skutečně dostanete, a to velmi rychle. Pokud na nějaký nedostupný produkt čekáte, doporučujeme Vám přihlásit se k "Upozornění na naskladnění" a ihned jakmile bude produkt naskladněn Vám přijde e-mail s upozorněním. 

Je možné si zboží někde u vás fyzicky vyzvednout?

Nejsme primárně zařízeni jako prodejna, ale jako internetový obchod. Ve výjimečných případech a nebo na vyžádání (velké odběry, expresní nutnost dodávky apod.) jsme schopni zajistit osobní odběr v sídle provozovatele, v Prostějově. V takovém případě je ale nutné se na tomto dopředu e-mailem nebo telefonicky domluvit.

Nevím, jaký blástr mám vybrat pro syna/dceru/vnučku/vnuka apod. Poradíte mi?

Samozřejmě. Můžete zkusit projít Pomocníka výběrem v hlavní nabídce. Pokud si ani poté nebudete vědět rady, napište nám (info@nerfmarket.cz) a nebo zavolejte telefonicky (tel.: +420 582 302 666).
Časté dotazy
{"prihlaseny":0,"vikendy":"","jazyk":"1","povinne":"Povinn\u00e1 polo\u017eka","neopravnen":"Nem\u00e1te opr\u00e1vn\u011bn\u00ed k proveden\u00ed po\u017eadovan\u00e9 operace. Ov\u011b\u0159te jestli je va\u0161e p\u0159ihl\u00e1\u0161en\u00ed st\u00e1le aktivn\u00ed a sv\u00e1 p\u0159\u00edstupov\u00e1 pr\u00e1va.","ok":"OK","storno":"Storno","odstraneni":"Odstranit","nacitani":"Soubor se na\u010d\u00edt\u00e1, \u010dekejte pros\u00edm...","ano":"Ano","ne":"Ne","form_uspech":"Zm\u011bny byly \u00fasp\u011b\u0161n\u011b ulo\u017eeny","form_neuspech":"Zm\u011bny se neulo\u017eily. Opravte pros\u00edm vyzna\u010den\u00e9 chyby a akci opakujte.","dalsi":"Dal\u0161\u00ed","hledat":"hledat"}
https://www.nerfmarket.cz/
https://www.nerfmarket.cz/faq-nerf?h=&dalsi=0&idWebHomepage=
Během minut dojde k vašemu automatickému odhlášení ze systému. Potřebujete více času?
Z důvodu dlouho trvající nečinnosti jste byl automaticky odhlášen ze systému
Registrace nového uživatele